Remetunnelane

Remetunnelane

Remetunnelen (570m) og Remefjelltunnelen (614m) er utbetra iht. TSFF (tunnelsikkerheitsforskrifta), samt naudsynte oppgraderingar iht. dagens vegnormalar. Eit komplekst prosjekt med mange utførte fag på 6 månadar.

Asfalt blei gjenbrukt. Alt fjell som blei sprengt blei brukt med elektrisk knuser til gjenbruk, i form av singel til grøfter, kult til forsterkningslag, og grus til berelag.

Aurstad oppførte eige deponi slik at transporten blei optimalisert og massane blei frakta så kort som mogleg.  Alle masser blei knust opp berre 500 meter frå anlegget. Vi bidrog også til lokalsamfunnet, med å bistå grunneigar for deponiet, med tilbakeføring til dyrka landbruksareal.

Remetunnelane

Remetunnelen (570m) og Remefjelltunnelen (614m) er utbetra iht. TSFF (tunnelsikkerheitsforskrifta), samt naudsynte oppgraderingar iht. dagens vegnormalar. Eit komplekst prosjekt med mange utførte fag på 6 månadar.

Asfalt blei gjenbrukt. Alt fjell som blei sprengt blei brukt med elektrisk knuser til gjenbruk, i form av singel til grøfter, kult til forsterkningslag, og grus til berelag.

Aurstad oppførte eige deponi slik at transporten blei optimalisert og massane blei frakta så kort som mogleg.  Alle masser blei knust opp berre 500 meter frå anlegget. Vi bidrog også til lokalsamfunnet, med å bistå grunneigar for deponiet, med tilbakeføring til dyrka landbruksareal.

2023

Generalentreprise

Møre og Romsdal fylkeskommune

Haram kommune, Møre og Romsdal. 

2023

Generalentreprise

Møre og Romsdal fylkeskommune

Giske, Møre og Romsdal.

Følgande hovudarbeid blei utført:  

  • Fri høgde i tunnelane auka frå 4, 0 m til 4,6 m. Tunnelsålen inkludert overgang dagsone sprenges/senkes ca. 0,6 – 1,0 m. Under- og overbygning reetablert. 
  • Ny drenering inkludert system for oppsamling av vaskevatn, olje og slam. 
  • Vassleidning med brannhydrantar
  • Rive 5000 m2 og reetablere 10 000 m2 vann- og frostsikring. 
  • Forsterke bergsikring inkludert sikring av portaler/fundament mot såle. 
  • Utskifting av tunnelbelysning og lys i dagsoner. 
  • Utskifting og oppgradering av sikkerhei 
  • Utskifting av skilt og ny vegmerking. 
  • 2 tekniske bygg. 
  • 2 Fjernstyrte bommer, 2 høgdehinder og 2 variable skilttavler.
  • Ny stopplomme foran Remefjelltunnelen i sør, oppgradering av stopplomme mellom tunnelane og dagsone nord for Remetunnelen. 
  • Riving og reetablering/oppgradering av rekkverk. 
  • Vegbygging ca. 2000m
  • Ny asfalt ca. 11000 m2  
  • All masse på prosjektet ble knust på staden ved bruk av elektrisk knuseverk. 
  • Gjenbruk av masser